SoMeWhErE SoMeHoW

SoMeWhErE SoMeHoW...I nEeD To eXpReSs mY fEElIn'...bUt WhEre??hErE Is A PLaCE wHere i caN Do n saY WhAt eVeR i LikE...sOmEwHErE sOmEhOw, ThIs bLOg sOmE SoRT LiKe mY cV..NgeH..PrOvE Of mY LiFE....

Munciit makan hati..ya..pasti..munciit tau besau sibuk..tapi apa guna jadi tunang kalau tak ada bila perlu..bukan setiap masa munciit nak besau layan dia.. tapi kadang-kadang munciit nak besau ada dengan dia bila dia ada masalah.. pada besau, masalah munciit ini simple and macam kacang je..kecik sangat..tak pe lah kalau itu yang besau fikir…munciit tunggu besau hubungi dia, balas sms..tak ada..mungkin besau sangat sibuk..

Sebelum ini pernah terjadi, atas permintaan besau..janagan cari dia..tunggu sampai dia yang cari..awalnya, munciit berduka juga dengan permintaan besau..teringatkan besau sentiasa..tapi setelah 2 minggu munciit mula terima hakikat apa yang besau demi mereka juga.. kemudian, tetiba besau hubungi munciit kerana dia dalam keadaan yang sakit sangat..munciit yang jauh risau dengan keadaan besau..mula dari itu, besau tau dia sakit kerana rindukan munciit dan besau membatalkan permintaan dia yang sebelum ini…mereka kembali seperti biasa..tapi sekarang dah jadi balik..adakah itu semua sebab ketaksedaran munciit semasa jawab call hari tu??.kadang-kadang munciit jadi bingung..” siapa aku pada dia sebenarnya?atau ini memang cara dia?”

Munciit senyap..tengok lah apa yang jadi nanti…munciit rasa besau garang atau munciit sendiri yang sensetif sangat?munciit gurau, besau kadang-kadang anggap benda tu serius atau munciit yang salah gurau?..

Ok lah..ini ending dia..hee..tak bestkan cerita ni…tak ada dah ceritanya lepas ni…don worry..bukan apa, malas and penat..heee…lastly, adios..=)

P/s: mak dan ayah adalah tempat paling sesuai untuk mengadu masalah..mereka akan sentiasa mendengar celoteh dan masalah kita..mereka tak akan lari...dan mesti akan bagi penyelesaian dam mereka takkan cakap “ biar lah, benda kecik je tu”….mom and dad is the best!!!daaa~~

0 comments:

Followers

MaEn TekAn

Voting

ShOut iT LoUd!!


ShoutMix chat widget